Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Václav Havel a morálka?

To by nesměl dát milost Martě Chadimové nebo Martinu Odložilovi.

2 2
možnosti
TH

Jak by potom dopadla morálka Václava Klause?

2 1
možnosti
Foto

Umělci byli odvážní zhruba stejně, jako pracovní kolektivy při sepisování svých petic v 50.letech. Také nevěděli, jak bude s jejich peticí naloženo, ale vzhledem k tehdejší propagandě to tak jaksi tušili.

2 4
možnosti
KB

K90a70r95e42l 60B24o86k

11. 4. 2016 22:12

Autor blogu dobře vystihuje jisté napětí, které ve společnosti existuje. Za mne karma.

3 2
možnosti
VP

Kdybychom našli příčinu toho napětí, třeba by šla odstranit.

1 0
možnosti
Foto

Mě by právě zajímala ta definice odvahy.

4 0
možnosti
VP

Víte, já Kollera uznávám jako muzikanta. Nerozumím, ale tomu proč kritizuje Miloše, Václava a Andreje za postoj k Rusku a Číně, když podle otevřeného dopisu Andreje hraje na akcích Kellnerovi, který má velký byznys právě v Rusku a Číně?

Pokud je to pravda, jeho morální kredit je 0.

Jinými slovy, pro mě je to nesrozumitelná morální dvojkolejnost, podobně jako humanitární zabíjení podle Václava Havla. Knížecí privatizace apod.

6 3
možnosti
Foto

Pane Patloku, této události jsem si vědom. Taky tomu moc nerozumím. Nicméně na popsaném principu to nic nemění...

DAVID versus ANDREJ:

http://www.lidovky.cz/k-vychodu-inklinuj.../zpravy-domov.aspx...

„Zdravím, pane Kollere. Gratuluji k Andělům, mrzí mě, že mě řadíte ke Klausovi a Zemanovi. Že inklinuju na východ? Já tam nepodnikám! Asi jste si mě spletl s Kellnerem, pro kterého zpíváte na večírcích a pro kterého jsou Rusko a Čína hlavní trhy.“

0 0
možnosti
LH

̈Volil jste Karla ??

2 1
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1666x
pozorovatel sama sebe v kontextu společnosti a pozorovatel společnosti v kontextu sebe samého

Seznam rubrik