Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pane Králi, gratuluji, jste asi první podnikatel, který si stěžuje na své klienty. Kdyby nebylo těch "českých" opilců, mohl byste svůj byznys pověsit na hřebík. Je to takové cimrmanovské: "Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi..." Toť vše k vašemu textu.

1 0
možnosti
Foto

Pane Preslere, děkuji za gratulaci. Nemohu ji ale přijmout. Je krásným příkladem pomýlení nikoli smyslů, nýbrž úsudku. Váš závěr vychází toliko z domněnky, která zcela odporuje skutečnosti....

0 0
možnosti
VH

Kvůli tomu jsem přestal na vodu jezdit,. Kdysi jsme tábořili kam jsme dojeli, ráno vše uklidili a pilo se, ale večer, v hospodě. Po sametové se na Vltavě kde bylo na Zlaté koruně cca 3000 lidí hulákalo celou noc, a moje malé dítě nemohlo spát. Po 3. hodině ranní jsem šel partu opilců požádat zda by se nemohli ztišit, reakce byla: "dyk seš na vodě voleeee"...děkuji stačilo RvRvRv

0 0
možnosti
Foto

Tři tisíce lidí hulákalo celou noc a vaše dítě nemohlo spát?! To já jednou vzal dítě na fotbal, tam řvalo dvacet tisíc lidí a když jsem je slušně požádal, aby se ztišili, řekli mi: "dyk seš na fotbale, vole..."

1 0
možnosti
MS

To je asi úděl všech masově rozšířených sportů. S cyklistikou už to začíná být podobné. Nejde tam sice o alkohol, jako na vodě, ale na některých cyklostezkách už není k hnutí a vyskytují se tam všelijací exoti, kteří buď z neznalosti, nebo z bezohlednosti blokují provoz. Jediná záchrana je vyjet do kopců - tam se většině těch svátečních cyklistů nechce.

0 0
možnosti
Foto

To je dobrý nápad s těmi kopci. Kéž umí téct i voda do kopce...

0 0
možnosti
Foto

...já jako Chebák také.

1 0
možnosti
Foto

Obsahově dobré ....ale ten pravopis !

0 0
možnosti
Foto

...všehovšudy jedno špatné "i". Opraveno. Co dále, Vlastimile?

0 0
možnosti
MN

Je škoda, že se někteří občané neumí v přírodě chovat a opileckým buranstvím tu krásu sjíždění Vltavy ničí. Já mám obavy, že chystané otevření se Šumavy široké veřejnosti (turisté, cyklisté...),  bude mít pro Šumavu  stejně neblahé dopady, jaké jsou dnes na Vltavě...

0 0
možnosti
JM

Co si budeme nalhávat, český a navíc opilý dav oplývá leda neomaleností a malostí...

Vidíte a já bych řekl, že opilý dav je vždycky neomalený a pokud někdo trpí malostí, tak je to obvykle ten, kdo se pokouší naroubovat podobnou vlastnost svému vlastnímu národu. Těžko říct čím to je, nejspíš snůška mnoha komplexů. Jinak si to vysvětlit nedokážu:-)

1 0
možnosti
Foto

Ahóóój na Vltavě...

0 0
možnosti
Foto

Vltava z Vyššího brodu do Krumlova, toť opilecká stezka.

0 0
možnosti
JK

Když jsem předminulé léto vandroval po dvaceti letech z Tábora po proudu Lužnice, nestačil jsem se divit. Z každého kempu řvala na lesy muzika, břehy narvané auty, takhle totálně zlikvidovat tu nádhernou řeku, to se jen tak nevidí. Naštěstí nemůžou všude.

3 0
možnosti
  • Počet článků 113
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1666x
pozorovatel sama sebe v kontextu společnosti a pozorovatel společnosti v kontextu sebe samého

Seznam rubrik